Happy 9th WIZZday !


header_new (1)
In ziua de 19 mai 2004 a avut loc prima cursa WIZZ AIR cu decolare de la Katowice, iar pentru aceasta perioada avem oferte aniversare pentru rezervari facute in  17-19 mai, respectiv  20% REDUCERE  pentru toate destinatiile !!
Reducerea de 20% se aplică tarifului incluzând taxele, costurile neopţionale şi un bagaj de mână mic (42x25x32cm), dar exceptând taxa de administrare. Reducerea este valabilă doar pentru rezervările nou efectuate.
Pentru rezervari sau alte informatii, vizitati acest link.

2 thoughts on “Happy 9th WIZZday !

  1. Diferenta dintre pretul special cu ocazia 9th wizzday si cel barat, adica standard(si aici vb despre site-ul lor oficial, wizzair.com) nu este nicidecum de 20%. Verificati si voi pe site, pe oricare zbor din oricare data! Le-am trimis un claim si mi-au dat un raspuns automat in care mi-au spus ca alt raspuns nu primesc din partea lor cu privire la claim-ul meu, si mi-au dat cateva link-uri catre FAQ si nu mai stiu ce de unde sa-mi gasesc rezolvare la problema mea. E de ras! Si e pacat ca sunt si membru activ in Wizz Discount Club.

    • Am verificat si ai dreptate, Alex. Nu inteleg de ce au facut aceasta “greseala” si nu inteleg de ce se poarta asa cu un membru Wizz Discount Club.E urat din partea lor !

Leave a Reply

